اعلام قیمت کتاب های درسی دانش آموزان  

ادراه کل آموزش و پرورش مازندران قیمت کتاب های درسی در مدارس مازندران را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، نقی شادمان معاون هماهنگی و رییس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش مازندران از پایان ‌توزیع کتب درسی در مدارس استان‌ خبرداد و گفت: برای پایه اول تا ششم تمامی کتاب‌ها توزیع شده و هیچ گونه کسری وجود ندارد.

وی در مورد پرداخت شهریه اولیای دانش آموزان مدارس، افزود: مدارس جز هزینه بیمه ۷ هزار و ۵۰۰ تومانی کتاب درسی و ۱۴ هزار و ۳۰۰  تومان هزینه کتاب حق دریافت هیچگونه وجهی را ندارند، اما برای اداره مدارس نیاز به کمک خانواده‌ها و مشارکت اولیا وجود دارد.

معاون هماهنگی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه سامانه‌ای در استان به صورت شبانه‌روزی فعال است، گفت: والدین با ورود به سامانه می‌توانند شکایت خود را مطرح تا مورد ارزیابی و بازبینی قرار گیرد.

شادمان در مورد اجرای طرح مهر افزود: مسئول اجرایی طرح مهر با آموزش و پرورش است و از آبان ماه سال گذشته با برگزاری یک مانور این طرح آغاز شد و در حال حاضر معلمی وجود ندارد که از برنامه ریزی این امر بی اطلاع باشد.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات همچنین در مورد سرویس مدارس نیز گفت: در سال ۸، ۷ دستورالعملی به پیشنهاد وزارت کشور، راه و ترابری و آموزش و پرورش مطرح شد که در آن مدیریت و کنترل سرویس مدارس بر عهده شهرداری، انجمن اولیا و مربیان و آموزش و پرورش داده شد.

شادمان افزود: در این راستا مدیران مدارس در راس اجرای این پروژه‌ها قرار گرفته و مطابق قرار داد پیمانکاران با سرویس مدارس و نرخ مشخص می‌شود و هزینه آن  به حساب مدارس واریز و در پایان ماه به اختیار رانندگان قرار می‌گیرد و تمامی آن‌ها دارای برچسب هستند.

انتهای پیام/آ

آغاز خرید کتاب‌های درسی دانش اموزان  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار